Моторна олива 20л TEKMA 10W-30 20L (848522 / 108969)
Опис

TEKMA FUTURA+ 10W-30
Моторна олива для турбодизелів оснащених фільтрами DPF
Technosynthese® - Low SAPS
ВИКОРИСТАННЯ
Моторна олива, спеціально розроблена для останнього покоління вантажних транспортних засобів, автобусів, будівельної техніки, стаціонарних двигунів, двигунів водних транспортних засобів та іншої техніки, в якій використовується паливо із низьким вмістом сульфуру (≤ 50 ppm). Використовується в турбодизелях з безпосереднім впорскуванням, що відповідають вимогам екологічних норм Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V чи Euro VI, щодо викидів шкідливих речовин у атмосферу, та оснащуються системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR (Exhaust Gas Recirculation) та/чи системами вибіркової каталітичної нейтралізації SCR (Selected Catalyst Reduction) та/чи фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Використовується в дизелях, які експлуатуються в умовах високих навантажень та ускладнених умов сервісного обслуговування, для яких регламентуються моторні оливи із відповідністю стандарту ACEA E9, зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 1.0%), фосфору (≤ 0.12 %) та сульфуру (≤ 0.4%) - “Low SAPS”.
СТАНДАРТИ/СХВАЛЕННЯ
| СТАНДАРТИ | ACEA E7 ((заміщує E5 і E3) | |
| API CK-4 | ||
| СХВАЛЕННЯ |
MACK EOS 4.5 RENAULT VI RLD-3 VOLVO VDS-4.5 |
|
| ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
CATERPILLAR ECF-3 CUMMINS CES 20086 DAF Standard Drain DETROIT DIESEL 93K222 DEUTZ DQC III-10 LA FORD WSS-M2C171-F1 MAN 3775 MB 228.31 MTU Type 2.1 |
Моторна олива, Technosynthese® , Low SAPS, з повною відповідністю стандарту API CK-4. Забезпечує високий рівень захисту і довговічність експлуатації двигунів, які оснащуються чутливими системами доочищення відпрацьованих газів EGR: - Покращені антиокисні властивості: захист від утворення сажових відкладень та передчасного забивання оливного фільтру системи мащення. - Відмінний захист від втрати оливою в’язкості, під дією зсувних навантажень. - Високий захист від забруднення каталітичних нейтралізаторів, забивання фільтрів твердих часток, зношування металевих поверхонь двигуна та утворення відкладень на поверхнях поршнів. - Клас в’язкості оливи зводить до мінімуму зношування двигуна при частих запусках та забезпечує оптимізацію витрати палива, в порівнянні із класом в’язкості 15W-40.
Моторні оливи стандартизовані згідно вимог специфікації ACEA E9 призначені для експлуатації в двигунах вантажних транспортних засобів, які оснащуються фільтрами твердих часток та відповідають вимогам екологічних норм Euro IV, Euro V чи Euro VI: - Сульфур і фосфор негативно впливають на роботу каталітичних нейтралізаторів, що призводить до зниження ефективності доочищення відпрацьованих газів. - Сульфатна зола знижує пропускну здатність фільтрів твердих часток дизеля (DPF), що призводить до відчутного скорочення терміну його безвідмовної експлуатації та втрати вихідної потужності двигуна.
ФІІЗИКО-ХІМІЧНІ ПОКАЗНИКИ
| Клас в'язкості згідно | SAE | J300 | 10W-30 |
| Густина при 20°C (68°F) | ASTM D1298 | г/мл | 0.868 |
| В’язкість при 40°C (104°F) | ASTM D445 | мм²/с | 83.4 мм2 /с |
| В’язкість при 100°C (212°F) | ASTM D445 | мм²/с | 12.1 мм2 /с |
| Індекс в'язкості | ASTM D2270 | 140 | |
| Температура спалаху | ASTM D92 | 226°C / 438.8°F | |
| Температура застигання | ASTM D97 | -42°C / -43,6°F | |
| Лужне число TBN | ASTM D2896 | мг KOH/г | 9,86 |
| Наявні упаковки: | |||
| пластикова каністра | 849522 | л | 20 |
| бляшана бочка | 849561 | л | 60 |
| бляшана бочка | 849532 | л | 208 |
Купуючи товар в нашому магазині, Ви гарантовано купуєте оригінальну продукцію MOTUL.

