Повернення та обмін
Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару протягом 14-денного терміну з моменту його купівлі. При цьому в товару, що повертається повинен бути збережений товарний вигляд: чистота, відсутність механічних пошкоджень та ознак встановлення запчастини, а також цілісність упаковки (у тому числі чиста та ціла упаковка).
Будь ласка, ні в якому разі не наклеюйте на упаковку скотч або інші наклейки, а також не робіть надписи. Для уточнення інформації щодо процедури обміну / повернення товару звертайтесь за телефоном (073) 3279112, (097) 3279112.
Умови повернення придбаного товару належної якості
Для обміну або повернення потрібно:
Зв’язатись з співробітником iautostore.com.ua та повідомити про ваше бажання повернути або обміняти товар за телефоном (073) 3279112, (097) 3279112.
Після узгодження повернення або обміну товару з співробітником iautostore.com.ua, надіслати товар через поштову компанію «Нова Пошта», Відділення №2, Адреса: вул. Пластова, 7, м. Львів, отримувач ФОП Грабар М.Б., тел. (066) 3279112 (не для дзвінків).
УВАГА! Перед відправленням, ні в якому разі не наклеюйте на упаковку скотч або інші наклейки, а також не робіть надписи та попередьте про це співробітників поштової компанії «Нова пошта», яким передаєте товар.
Після відправлення товару на повернення або обмін, перетелефонуйте до iautostore.com.ua за телефонами (073) 3279112, (097) 3279112 та повідомте номер експрес-накладної.
Для повернення покупцю грошових коштів за товар належної якості необхідно:
- написати заяву на повернення грошових коштів при поверненні товару (бланк);
Зразок заяви на повернення грошових коштів
- повернути придбаний товар в цілій упаковці та в повній комплектації;
- надати товарний чек (при оплаті готівкою та LiqPay), або квитанцію про оплату (при оплаті карткою через POS-термінал або Термінал самообслуговування (ТСО)), або квитанцію про оплату замовлення у відділенні поштової компанії «Нова Пошта».
Грошові кошти, які оплачені за товар, повертаються покупцю в день повернення товару після огляду товару та підтвердження товарного вигляду, цілісності упаковки та комплектації деталі(-ей), але не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.
Важливо! Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким була проведена оплата: готівкою або банківським переказом на вказані покупцем в заяві реквізити (Постанова НБУ №705 від 05.11.2014, розділ 7, п. 3, абз. 1, п. 4).
Кошти зараховуються банківським переказом на реквізити, вказані у заяві, згідно умов обслуговування вашого банку та за вирахуванням комісії за переказ, якщо така присутня.
Гарантія
Гарантія на всі запчастини, які придбані в нашому магазині, складає 6 місяців при пробігу до 20 000 км, АКБ – 1 рік. (згідно статті 7 закону України «Про захист прав споживачів»).
Що робити, якщо ви виявили дефект / брак або фальсифікацію товару
Для повної консультації щодо процедури звертайтесь за телефонами (073) 3279112, (097) 3279112.
Або ви можете самостійно подати товар на експертизу:
- відправивши його до будь-якої незалежної експертизи України;
- відправивши його нам для проведення експертизи
через поштову компанію «Нова Пошта», Відділення №2, Адреса: вул. Пластова, 7, м. Львів, отримувач ФОП Грабар М.Б., тел. (066) 3279112 (не для дзвінків).
Після відправлення товару на повернення або обмін, перетелефонуйте до iautostore.com.ua за телефонами (073) 3279112, (097) 3279112 та повідомте номер експрес-накладної.
Умови повернення придбаного товару неналежної якості
У випадку виявлення на протязі встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника товару, або фальсифікації товару, що підтверджено висновком експертизи*, покупець вправі на свій вибір вимагати від продавця (згідно статті 8 закону України «Про захист прав споживачів»):
- повернення грошових коштів за придбаний товар;
- заміну цього товару на такий же / аналогічний товар із числа наявних у продавця.
*підтверджених висновком експертизи – висновком співробітника станції технічного обслуговування (СТО), який був виданий при встановленні запчастини на СТО автотранспортних засобів на основі, якого магазин надає на експертизу або висновку незалежної експертизи на основі документа, завіреного відповідним органом.
При наявності висновку співробітника СТО магазин від імені покупця подає претензію щодо якості товару – рекламацію, яка виконується при наданні таких документів:
- документ про купівлю товару (при оплаті товару в пункті обслуговування клієнтів або кур’єрською доставкою – товарний чек, при доставці поштовою компанією «Нова Пошта» – експрес-накладна);
- акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО щодо встановлення деталі ( бланк);
- акт рекламації (дефектації) з висновком СТО ( бланк);
- для деталей електрогрупи: висновок СТО щодо справності електросистем автотранспортного засобу та результати комп’ютерної діагностики з кодом помилки (чітке фото / чітка сканована копія показників);
- для деталей ходової або кермової групи рекомендуємо: перед демонтажем деталей зробити фото запчастини та відправити його на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., вказавши номер замовлення в темі листа.
Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійного встановлення.
Зі сторони магазину надається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду складає від 14 до 30 календарних днів (згідно статті 8 п. 6 закону України «Про захист прав споживачів»), і по факту отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) повідомляється покупець.
Якщо при експертизі не підтверджені брак/дефект або фальсифікація деталі, товар повертається покупцю.
Якщо при експертизі підтверджені брак/дефект або фальсифікація деталі, покупцю або повертаються грошові кошти за товар, або проводиться заміна цього товару на такий же / аналогічний товар (за бажанням покупця).
Важливо! Вартість доставки, зняття/встановлення деталі, ремонт автотранспортного засобу не компенсуються.
Для повернення покупцю грошових коштів за товар неналежної якості необхідно:
- повернути придбаний товар в цілій упаковці та в повній комплектації;
- надати висновок незалежної експертизи - документ, засвідчений відповідним органом, який підтверджує брак/дефект або фальсифікацію товару;
- написати заяву на повернення коштів при поверненні товару (бланк);
Зразок заяви на повернення грошових коштів
- надати товарний чек (при оплаті готівкою та LiqPay), або квитанцію про оплату (при оплаті карткою через POS-термінал або Термінал самообслуговування (ТСО)), або квитанцію про оплату замовлення у відділенні поштової компанії «Нова Пошта».
Грошові кошти, які оплачені за товар, повертаються покупцю в день повернення товару після огляду товару та підтвердження товарного вигляду, цілісності упаковки та комплектації деталі(-ей), але не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.
Важливо! Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким була проведена оплата: готівкою або банківським переказом на вказані покупцем в заяві реквізити (Постанова НБУ №705 від 05.11.2014, розділ 7, п. 3, абз. 1, п. 4).
Кошти зараховуються банківським переказом на реквізити, вказані у заяві, згідно умов обслуговування вашого банку та за вирахуванням комісії за переказ, якщо така присутня.
За бажанням покупця йому може бути проведено обмін на таку ж деталь (або на інший товар) з проведенням перерахунку вартості.